ASIG dhe ASPA organizojnë trajnimin “Hyrje në Remote Sensing”

Autoriteti Shtetëror për Informacionin Gjeohapësinor (ASIG) në kuadër të marrëveshjes së bashkëpunimit me Shkollën Shqiptare të Administratës Publike (ASPA), zhvilloi më datë 05.11.2025, në ambientet e sallës Europa, trajnimin me temë “Hyrje në Remote Sensing” dedikuar stafeve teknike të Institucioneve Publike dhe Njësive të Vetqeverisjes Vendore.

ASIG për herë të parë ka realizuar hartimin e kurrikulave të specializuara me kontributin e ekspertëve të tij për rritjen e kapaciteteve të stafeve teknike në fushën gjeoinformacionit për administratën publike. Ky aktivitet synoi të zhvillojë kapacitetet themelore të pjesëmarrësve për të kuptuar konceptet, komponentët dhe funksionimin e teknologjisë Remote Sensing, si dhe për të aplikuar njohuritë e fituara në mbledhjen, interpretimin dhe përdorimin e të dhënave gjeohapësinore në vendimmarrje. Pjesëmarrësit u njohën me rëndësinë e spektrit elektromagnetik, dallimin mes sensorëve, ndikimin e atmosferës, si dhe përzgjedhjen e produkteve të përshtatshme për nevojat institucionale.

Ky trajnim kontribuon në rritjen e përdorimit të teknologjive Remote Sensing për planifikim urban, menaxhim mjedisor, monitorim territorial duke mbështetur vendimmarrjen institucionale me të dhëna të sakta dhe të besueshme. Pjesëmarrësit në trajnim do të pajisen me certificatë nga ASPA.

 

 

Trajnim për stafet teknike të Bashkisë Himarë

Ekspertë të Autoritetit Shtetëror për Informacionin Gjeohapësinor (ASIG) zhvilluan në datat 27–28 tetor, një trajnim të dedikuar për stafin teknik të Bashkisë Himarë, në kuadër të bashkëpunimit ndërinstitucional dhe nismës për rritjen e kapaciteteve në menaxhimin dhe përdorimin e informacionit gjeohapësinor, ASIG.

Gjatë trajnimit u ofrua asistencë teknike për ndërtimin e bazës së të dhënave gjeohapësinore të bashkisë Himarë në përputhje me standardet kombëtare, si dhe u trajtuan funksionalitetet e Gjeoportalit Kombëtar, përfshirë aksesin dhe vizualizimin e hartave ortofoto dhe të shtresave tematike që lidhen me infrastrukturën, ndërtimet, zonat e mbrojtura dhe elemente të tjera të territorit.

Këto iniciativa synojnë forcimin e kapaciteteve institucionale dhe përmirësimin e cilësisë dhe aksesueshmërisë së të dhënave gjeohapësinore, në përputhje me kuadrin ligjor dhe standardet kombëtare të qeverisjes së informacionit gjeohapësinor.

ASIG merr pjesë në Workshop-in GovStack rritja e kapaciteteve

Përfaqësues të Autoritetit Shtetëror për Informacionin Gjeohapësinor(ASIG) morën pjesë në workshop-in e organizuar nga Unioni Ndërkombëtar i Telekomunikacionit (ITU) në kuadër të projektit të Bujqësisë Digjitale dhe Transformimit Rural (DART), në bashkëpunim me Ministrinë e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, në datat 20-22 Tetor, në ambientet e Tirana International Hotel.

Ky workshop ishte i fokusuar në rritjen e kapaciteteve institucionale për modernizimin e shërbimeve publike përmes përdorimit të teknologjive të standardizuara dhe qasjes ndërkombëtare të GovStack. Gjatë 3 ditëve të workshop-it u trajtuan temat kyçe që lidhen me konceptin e qeverisjes digjitale dhe qasjen e unifikuar të ndërtimit të shërbimeve publike. Pjesëmarrësit u njohën me metodologjinë ‘Service Blueprint’, e cila ndihmon në projektimin e shërbimeve të përqendruara tek qytetari dhe në integrimin e blloqeve digjitale sipas nevojave të secilit institucion. Gjithashtu, u prezantuan shembuj praktikë nga vende që kanë aplikuar me sukses modelin GovStack.

Qëllimi programit GovStack ishte të ndihmonte qeverinë shqiptare në krijimin e shërbimeve publike digjitale përmes përdorimit të ‘Building Blocks’, module softuerike të hapura, të ndërlidhura dhe të ri përdorshme që ofrojnë funksione bazë si identifikimi digjital, pagesat, regjistrat elektronikë, komunikimet institucionale dhe nënshkrimi elektronik.

Këto komponentë lehtësojnë bashkëpunimin ndërinstitucional, sigurojnë ndërveprim midis sistemeve publike dhe ulin kostot e zhvillimit të shërbimeve të reja.

 

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *